New Year's '15;
Här kommer 11 bilder från min nyårsafton!


Jag och min katt promenerade ca 3 min hem till två nära vänner och de andra två andra gästerna hade redan anlänt. Vi lärde vissa hur Tinder fungerar.

Och så åt vi trerätters! Till förrätt åt vi lite diverse olika grönsaker, t.ex avokado, ihop med tångkaviar. Till varmrätt (ovan) åt vi marinerad tofu, sweetfries och syrlig sallad. Alltså apelsin i marinad, vilken jäkla hit!

Saffranspannacotta med pistagenötter till efterrätt mmmm.

Babe gjorde sig hemmastadd direkt <3

Och så lekte vi min nya favorit, Heads up! Som Galenpanna fast istället för lappar äre en app. Dör så kul det är.

På tolvslaget gick vi ut på balkongen och spelade ABBA's Happy New Year kanske fem ggr.



Sedan tokdansade vi till andra ABBA-hits, körde massa Heads Up och runt 04 började vissa bli trötta medan vi andra hade allsång till massa Håkan. En ganska lugn fest med fåtal fina, men kom ändå hem strax innan 05 hehe.





New Year's Eve with 4 friends (and my cat). We mostly played games, ate wonderful food and danced a little. It was wonderful!