24h with sister;
I förgår mötte jag upp min storasyster vid Järntorget för lite kvalitetstid. Händer alldeles för sällan trots att vi bor i samma stad.
 
 
Vi begav oss mot Röda Sten och beställde in varsin meze-tallrik. Hon vegetarisk och jag vegansk. Och jäklar vad gott det var! Älskade exakt varenda liten grej. Det var liksom röror inklusive hummus, sallad, falafel, syrade champinjoner och friterad potatis. Mmmm.

Vi pratade om allt möjligt från klubbar till relationer och psykisk ohälsa. När det började bli lite väl kyligt ute så gosade vi ner oss i sofforna inomhus.
 
Sedan behövde det eftermiddagsvila lite och jag blev medbjuden hem till henne och hennes man. Så Röda Stens soffor byttes ut mot deras soffor och hade youtube-fest. Vi kollade nog på 80% av alla Rihannas (<3) musikvideos och njöt av att vi har en artist gemensam haha. Upptäckte bra hennes senaste album såhär 7 mån sent och omg det är ju MAGISKT?!
Sedan blev jag bjuden till att sova över så jag bäddade ner mig på en madrass i vardagsrummet precis som innan jag flyttade till Göteborg och besökte dem.
 
På morgonen åt vi frukost ihop, kollade på utvalda Riri-videos och solade på gräsmattan i ett lite varmare Göteborgsväder. Över 24h med min älskade syster -så himla perfekt och behövligt.


 


From Monday to yesterday I had over 24 hours with my sister. It was needed and completely perfect with restaurant dinner, hang out in her sofa and sleepover.