Karlskrona, day 1;
Håller på att packa och tömma minneskort här hemma nu. Dock går allt så himla segt för wow ägglossning, chill down plz. Ska försöka tidsinställa åtminstone ett par blogginlägg för veckan för imorgon bär det av till Barcelona!!! Så jäkla sjukt. Kan inte ens skriva mer om det just nu för... nej jag vet inte. Är speechless. Men är bortrest till måndag nästa vecka så att ni vet!


Oh well, det är dags att visa er första dagen i mina hemtrakter vilket är torsdagen den 23 juni.

Mamma hämtade upp mig på tågstationen och så lämnade vi bil och packning på pappas jobb och började med att käka lite på Montmartre. Blir alltid pasta för mig där då jag är vegan, men det gör ingenting för de gör den väldigt bra! Så där satt vi och åt med solen i nacken och fnittrade över att familjen snart skulle bli samlad.


Sedan gick vi mot den årliga marknaden som är över hela Stortorget och lite tvärgator runt om.

<3!!!!!

Med marknadsgodis och lite annat i väskorna köpte vi sedan jordgubbar och min midsommarklänning innan vi kom hem-hem.

Kommer ju inte från Karlskrona stad egentligen, utan en stunds bilväg utanför hehe.

Kom hem och kramade halvt ihjäl pappa, installerade mig i mitt gamla "flickrum" och tog med honom för att...

...BADA! Åh Östersjön, som jag har saknat dig! Vi badade i ett vindstilla Hallarum medan solen höll på att gå ned mmm.




Runt midnatt anlände mina syskon efter en del försening och vi somnade ganska snart efter det!







First day in my hometown, June 23th. Try the Google translator!