Karlskrona, day 6;
Den 27 juni och 5:e dagen i Karlskrona fotade jag inte alls, så här kommer dagen efter det helt enkelt!
 
 
Dagen började väldigt långsamt hemma men sedan åkte vi till Pettersvik i Torhamn.
 
Jag har ju ballat ur denna sommaren och hoppat från bryggor när jag är torr. Jag är annars sådan badkruka som står en kvart på stegen med halva kroppen ovanför ytan och tycker det är kallt. Tycker denna bilden som pappa tog på mig är ganska härlig lol.
 
När vi kände oss klara med bad (för min del) och häng i solen begav vi oss hemåt men stannade till vid en gårdsbutik (<3) för jordgubbsjakt.
 
Sedan fick vi grillfeeling så vi handlade massa gött i den lokala ICA-butiken. Jag hittade vegansk potatissallad!!! Fransk potatissallad med vinäger från ICA. Hoppade upp och ner i affären när jag såg det haha.
 
Kvällen avslutades säkert i tv-soffan som vanligt, minns inte riktigt.





Day 6 in Karlskrona, since I didnt shoot day 5 at all.
 
#1 - Sandra

Så himla somriga och vackra bilder!! Visste inte att de hade vegansk potatissallad på ICA! Så bra!