Karlskrona / Leo Skywell release video
Hallå! Är i skrivande stund påväg till min hemstad Karlskrona där jag ska ha semester i 7-8 dagar. Ska promenera längs grusvägar och stenmurar, ligga i gräset i trädgården och för första gången medvetet försöka bli lite brun, sitta till sena kvällen på altanen med familjen, klappa gravidmage, hoppa från bryggor det känns som jag känt sedan innan jag föddes, krama på saknad farmor, äta jordgubbar till frukost och inte skämmas ett dugg över att ligga lite väl länge i soffan. Så. himla. skönt. Dock har jag glömt min datorladdare i Göteborg, men är väl ett tecken på att jag inte ska jobba haha. Så kanske blir lite mobilinlägg här då jag har lite prio-grejer jag behöver använda fulladdade datorn till.

Men med hjälp av en kompis (<3) så kan jag visa er ytterligare en liten video jag gjort till upcoming artist Leo Skywell. Han hade releasefest för debut-EP'n den 10 juni och jag filmade lite live. Det är fortfarande nytt för mig det här med att filma och filmredigera, men attans vad roligt det är! Är verkligen inte min number one thing men är så himla kul att testa lite nytt varje gång och faktiskt bli nöjd. Ok slutsnackat, här kommer den:


OBS! Ändra kvalle till den bästa!


Filmning & redigering: Madeleine Martinsson
Låt: Me+U=</3
EP: Time Will Darken It
Leo Skywell / Birds Records
 
 
 
 
 
 
I'm on my way to my hometown Karlskrona for vacation for 7-8 days just so you know. And btw, here's another little video I've made for Leo Skywell. It's from his release party about two weeks ago. Filming is surely not my number one thing but it's so so fun to try new things every time and feel happy about it!