The New Issue #3 PRIDE;
Fotograf: Ebba Ågren
Modell: Daniela S (Lind models)
Make-up: Melinda Forsberg
Stylist: Ebba Ågren & Natan Nygård
Ljus & assistent: Natan Nygård




Det är redan ute!!!!!! Jag har läst några sidor och herregud det ser A M A Z I N G ut, mina kollegor är så jäkla fantastiska! Så himla stolt över oss! Som jag redan nämnt har jag en "fashion talk" denna gång med Hanna och jag tycker den blev härlig och kul. Läs den och kika på resten av numret här! Glöm inte att följa oss på instagram förresten under @thenewissues.





It's already out!!!!!! I've read some pages and omg it looks A M A Z I N G, my colleagues are totally awesome! I'm so proud of us! As I mentioned before I have a "fashion talk" with Hanna this time and I think it turned out wonderful and fun. Read it and check out the rest of the issue here! Don't forget to follow us on instagram btw, under @thenewissues.

The cover:
Photographer: Ebba Ågren
Model: Daniela S (Lind models)
Make-up: Melinda Forsberg
Stylist: Ebba Ågren & Natan Nygård
Lights & Assistant: Natan Nygård