The summer list;

Vad ska du göra i sommar?
Krama på vänner och familj så mycket som möjligt och lika mycket ligga ner utomhus. På klippor, i gräs, på stränder. Försöka hitta nya smultronställen, för-öla i parker, hångla. Lite mer lättsamt med mindre strikta planer hade jag tänkt, oavsett vilken stad jag är i. Men även jobba som fotoredaktör på West Pride, kanske fota lite konserter samt vara officiell fotograf på Popagandafestivalen igen.
 
Ska du åka någonstans?
Karlskrona, Stockholm och Barcelona!!!!!! Är väldigt sugen på Skåne också.
 
Hur länge ska du vara ledig?
Jag är ledig från assistentjobbet ett par pass då och då, men jag tänker att jag åtminstone kommer ha paus från fotoplaneringar och mail då jag är bortrest.
 
 
Vad vill du verkligen hinna med?
Åka ut till öar och hänga, både i Karlskrona och Göteborg. Och att få i ordning min balkong så den känns mer hemtrevlig att sitta på.
 
Vad tror du egentligen att du kommer göra?
Säger som Flora: hänga med kompisar konstant.
 
Vad ser du mest fram emot?
Barcelona!!!!!!
 
Vad kan gå fel?
Att det händer något med flyget till och från Barca. Att jag blir sommarförälskad men det går åt pipsvängen.
 
 
Vem kommer du vara mest med?
Mina närmaste vänner och familj.
 
Vad kommer du lägga mest pengar på?
Öl och picknickmat.
 
Vad kommer du köpa inför sommaren?
En bra solskyddsfaktor (tips på vegansk & cruelty free mottages tacksamt), badbikini och/eller baddräkt och lätta skor som typ Vans.
 
Kommer du använda det?
Men verkligen!
 
Kommer du bli brun?
I år är första gången som jag faktiskt skulle tycka det var okej. Har förut inte trivts alls i det.
 
Vad vill du säga till ditt sommar-jag?
Ta det lugnt, du behöver inte göra exakt allt på en vecka, skäms inte om du vill stanna hemma en hel dag och kväll, våga lite mer och trust no man. 
 

Vad kommer du äta?
Exotiska frukter, grillat, utomhusfrukost, parkpizza och festivalfalafel.
 
Vad kommer du dricka?
Iskaffe, smoothies, öl och bubbel.
 
Vad kommer göra den här sommaren extra bra?
Att jag har vänner som är lika pepp som jag om att hitta på saker och att jag kommer skita i att jag gått upp en del i vikt sedan förra sommaren.
 
Midsommar förra året.
 

Vad kommer du ha på dig?
Tunt och bekvämt!!! Fortfarande i gråskala ofc.
 
Hur kommer du att göra dig illa?
Kanske att hjärtat blir lite lite trasigt.
 
Vad oroar du dig för?
Att jag ska tappa balansen mellan att ta det lugnt och känna att jag inte tagit tillvara på tiden.
 
Vad kommer bli extra speciellt i år?
Att jag kommer slå mitt rekord i hur lång tid jag varit singel. Och att syster har gravidmage förstås <3
 
Hur kommer du minnas din sommar sen i september?
Förhoppningsvist att jag inte hade kunnat göra mer för att den skulle bli magisk.
 



Lista lånad av Flora. Mobilbloggar så: http://flora.metromode.se/
 
 
 
 
 
A list about this summer, borrowed from Flora. http://flora.metromode.se/
 
#1 - Camilla

Så himla härlig blogg du har! Har läst den i några månader nu, och älskare!
Hittade hit efter att jag själv ville byta bloggdomän och trodde att jag hittat på sisterdisco själv, när det var upptaget ville jag se vilket geni som var först på pucken - och nu vill jag aldrig sluta läsa!

Kopierade när på namnet (men finskade till det lite) och hoppas att det är ok att jag kopierar sommarlistan också - länkar så klart :)