Bloggundersökning;
Jag såg att Lovisa gjorde en sådan här grej för ett gäng veckor sedan och nu gör jag samma sak! Aldrig gjort en undersökning på min blogg tidigare förutom lite frågor vad ni vill ser mer av. Men nu blir det ju lite mer genomgående och göttigare liksom. Jag skulle bli så himla tacksam om ni ville svara på dessa frågor så jag vet hur jag kan göra bloggen ännu bättre och även få en hum om vilka ni är som läser. Tror minsann att ni kan komma med något önskemål åtminstone. Även om en har en ganska hyffsad bild om hur en vill att ens blogg ska vara så är det ju jätteviktigt att vara lyhörd gentemot sina läsare! Och det kanske är enklare att ge feedback på detta sätt, att få en undersökning framför sig, än att sätta sig och fundera och skriva en kommentar. Det får ni såklart också göra, alltid! Nåväl. Svara jättejättegärna, det tar bara någon minut! Puss!



(För muspekaren till rutan för att scrolla neråt)