Birthday cake & pizza a Monday in March;
Nu skruvar vi tillbaka tiden en bra bit, nämligen den 28 mars då jag hade den bästa måndagen!

Jag piffade till mig.

Sedan åkte jag på 30årskalas hos en vän! Älskar det där när en får träffa en persons andra vänner och familj för första gången. Att se lite mer av en individ liksom. Som vanligt snackades det om Tinder hehe.

Födelsedagsbarnet tar första biten av tårta nummer ett.

Och här är tårta två. Hon själv är ju vegan så såklart var allt 100% veganskt och alltså. Hon levlade i geniskalan med allt ätbart pga det var am-azing!!

Och förutom tårtor var det massor av godis, kakor och kaffe mmmm.

Haha åh denna bild, hon blev så tårögd under presentöppningen <3 Av mig fick hon presentkort hos Akedemibokhandeln och så var jag med, precis som väldigt många andra, och lade pengar till tatuering.

Tror att hennes syster vann om det nu skulle varit en presenttävling. Nämligen massa utskrivna egengjorda memes med My. Så jäkla bra, vi skrattade ihjäl oss haha!

Efter ett par timmar kramades jag hejdå och så mötte jag upp en kompis på Järntorget för att gå till Brewers på Tredjelånggatan som jag inte hade varit på innan. De hade kanske 3 veganpizzor och när jag valde en med sötpotatiskräm trodde jag det skulle vara liksom några klickar. MEN. Det var sötpotatis i botten istället för tomatsås. Alltså vet inte ens vad jag ska säga. Jag tror ni förstår.

<3


Och så drack vi lite finöl där samt avslutade med lite fulöl på gamla Kellys. Sådan fruktansvärt fin, rolig och bra måndag!






From a Monday in March. A friend turned 30 yrs and had a small coffee party at her place that was amazing and then I met up with another friend and had an amazing pizza at Brewers and some beers. Such a lovely Monday!
#1 - Klara

Åh! Finns det recept på tårta två möjligtvis?

Svar: Min kompis fick inte in länken haha, men läs det hon skrev och så: http://bakemyday.se/chokladpaj/
Sister Disco

#2 - Anonym

Hej hopp, tårta nummer två är gjord enligt det här fantastiska receptet. (OBS! kokosoljan ska vara helt neutral annars tar den lätt över ALLT ANNAT....på ett negativt sätt. )