Acai;
 

Godmorgon! Igår när jag slutat jobbet åkte jag direkt till Kafé Magasinet för att äta frukost med denna megababe aka kompis sedan typ 13 år tillbaka. Vi hade inte träffats på väldigt länge så det var väldigt fint och hon ger mig alltid så mycket energi när vi ses. Hon är så himla klok, snäll och rolig. Sådana personer ska en hålla hårt i! Blev för övrigt så positivt överraskad av frukosten jag inte ens kollat åt innan! Jag tog en liten acaibowl med banan som bas och kokos, jordnötssmör och blåbär som topping samt juice och kaffe. Vet att de har en jättegod vegansk macka också så jag älskar detta ställe, om möjligt, ännu mer nu.

Denna vecka blir nog fin. Ska bl.a klippa mig imorgon (typ 6 år sedan jag var hos en frisör, sjukt njutigt), jobba lite, träffa saknade vänner och gå på en elektromusik-festival i helgen här i Göteborg! Hurra!


(Ursäkta mobilbilder, men vi bestämde att ses när jag jobbade 24h i förgår)

 

 

From when I had an awesome vegan breakfast at Kafé Magasinet yesterday with a friend I hadn't seen in a long time. It was lovely and she's such a smart, sweet and fun person. You should always keep that kind of people close!

(Sorry about the phone pics, but we decided this when I had a 24h work pass the day before)