It’s true that this scenery create some inner most reality;

Hej baes! Mitt huvud har varit lite uppe i det blå sedan jag landade hemma i Göteborg. Rättare sagt hos människor jag älskar i min omgivning som råkat illa ut. Detta himla år alltså, vågar inte tänka på vad (eller vem) som kommer näst. Nåväl, ska jättesnart börja beta av min lista med blogginlägg jag tänkt göra. Har kanske mer inspiration än någonsin, men ibland kommer livet ivägen ni vet. Men nu fick ni i alla fall se en av mina enkla favoritsminkningar, varsågoda.


Puss & godnatt! Och ta hand om er ok.

 

 

 

So I've had much on my mind since I got home from Barcelona because one of my closest that I love going through something right now. What a shitty year, really. But really soon I'm gonna write blog posts that I have on a list. Goodnight and take care ok?