Stockholm, dag 7+8;
Min sjunde dag i Stockholm vaknade jag dessvärre upp med lite feber. Så jag spenderade dagen i soffan med tidning, kaffe, massa tv-program och pizza från Feca igen hehe.

Dagen efter kände jag mig lyckligtvis frisk igen (kom för övrigt tillbaka dagen efter jag kom hem till Göteborg..) så jag gjorde mig i ordning och gick ut på promenad. Till Ivar Lo's Park till exempel! Sjukt fin utsikt.

Gick vidare ner mot Vitabergsparken och satte mig ner.

Hann dock inte vara där länge förrän Beata hörde av sig. Vi hade nämligen bestämt att hänga för första gången och det med kaffe! Minns tyvärr inte vad stället hette nu..
 
Det var så himla trevligt att träffa henne. Hon är så fin, rolig, smart och kreativ. Vi pratade om allt mellan fotograferande till syskonrelationer och andra relationer. Sedan skulle hon på ett event (var ju Fashion Week) och jag gick hem till Annika och hade en lugn kväll.
 
Dagen efter vid lunch (käkade god färdigsallad med rödbetsbiffar i Renée Voltaire's butik vid Östermalmstorg, tips!) så satte jag mig på tåget hem till Göteborg. Tack Stockholm för dessa 8 dagar! Du gav mig massa skratt, dans, hårt men kul jobb och massor av inspiration. Ses förhoppningsvist snart igen! <3



Stockholm, dag 1.
Stockholm, dag 1.
Popaganda, dag 1.
Popaganda, dag 1.
Stockholm, dag 2.
Stockholm, dag 1.




My 7th day in Stockholm I woke up with fever so I just spent the day in the sofa with coffee, a magazine, a lot of TV shows and pizza. The day after that I felt better so I took a walk and had coffee with lovely Beata. And on the Thursday I had lunch before I took the train back to Gothenburg. Such an awesome week in Stockholm, I hope I'll get time to come back soon again!

Stockholm, day 1.
Stockholm, day 1.
Popaganda, day 1.
Popaganda, day 1.
Stockholm, day 2.
Stockholm, day 1.
#1 - Anonym

Ser ut som il caffe på södermannagatan :)

Svar: YASSS! Tack!!
Madeleine Martinsson