Zooma In;
FKA Twigs för Popaganda '16
 

Hej igen! Det blev en oväntad paus härifrån i 6 dagar, men det har varit en tuff vecka. Jag har gråtit, jag har skrattat, sovit mycket, sovit lite, sett filmer på filmfestivalen, behövt skippa filmer. Nåväl, kommer inte prata mer om det men ville bara förklara pausen.

 
Nu till något roligare, nämligen att jag har varit med i en podcast! Alexandra heter en som har svingrymma podden 'Zooma In' som lyfter fram kvinnliga fotografer. Var så kul och blev chockad när hon mailade för hade 1) Missat podden, 2) Själv tänkte starta en med precis samma koncept för ett år sedan haha. Nåväl, vi Skype'ade för ett par veckor sedan och pratade om att bryta normer, icke-män som fotar, mina få favoritfotografer, mensplåtningen jag gjorde '15, Rockfoto och hur det är att plåta konserter m.m.
 
Tycker det blev ett himla fint, roligt och viktigt samtal faktiskt! Sök på podden på Soundcloud eller klicka här för att lyssna!
 
#1 - Anonym

http://www.etc.se/ledare/jag-vagrar-vara-en-icke-man

Svar: Äe gud vilken transfobisk text. Tack, men nej tack.
Madeleine Martinsson