Partaj med Don Juan.
Nu vankas det partaj! En kollega från redaktionen har bjudit hem oss damer plus en manlig praktikant, för en slags avskedsfest för att han slutar imorgon efter ett gäng månader på tidningen. Det kommer att bli en kväll med mat, galenskap, skratt, upptåg och sjuka internskämt, om jag känner världens bästa kollegor rätt (grabbarna är också fina.) Åh, det kommer verkligen att bli jätteroligt!

Det är dock lite synd att jag måste hem tidigt. Jag ska upp kl. 06.00 för att åka till Vägvisaren, precis som varje fredag. Men man få ta tillvara på varje minut, det är ju just HAN som slutar. En fantastisk människa som kan få vem som helst att skratta, och driva med vem som helst som ingen annan kan. Alla behöver ett exemplar av honom i sin vardag. Så han kommer bli mycket saknad. Jag saknar honom redan, piss-skit.

Pappa skjutsar mig snart till bussen (snöblask-ångest), för kl. 17.30 ska jag ramla in på festen med mitt bästa humör. Kameran följer givetvis med, så några fina bilder kommer upp senare ikväll eller imorgon.

Favoritklänningen är på, paraplyt nerpackat, juicen i tryggt förvar. YOU BET IM READY!


#1 - max

MEH NAE DUUUE

vi är ju lediga imon :O?