it feels like spring and I got my best persons around;


och med tanke på vad mitt förra inlägg handlade om, så har jag haft en fruktansvärt bra dag bara för det! vaknade klarvaken jättetidigt imorse och åt frukost i en halv evighet, det var sol och klarblå himmel och påväg till stan så letade jag fram förra årets vår-playlist att lyssna på över Hisingsbron. samt att mina föräldrar kom upp till Göteborg igår från hemstaden och vi lunchade på Green & Rum innan jag började jobba (arbetsdagen gick fort dessutom). de stannar tills på söndag, vilket känns väldigt fint.

ja, det var väl bara det jag ville.
hoppas att er torsdag också var bra!





and just because of my previous post, I've had an really great day!
it's been sunny and felt like spring and my parents came to Gothenburg
yesterday and are staying 'til Sunday and we ate lunch today before I went to work.
wonderful.