Karlskrona, day 3 & 4;
Förutom sista Barcelona-bilderna så är det ju mer saker som fått läggas åt sidan i höst och vinter. Till exempel min vecka i Karlskrona i slutet av Oktober! Men no worries, kommer beta av dessa inlägg innan bilderna från julveckan så att ni inte blir förvirrade. Kanske kommer julaftons-inlägget komma någongång emellan, men annars blir det i ordning ok.


Torsdagen den 27:e Oktober åkte jag de två milen in till ett höstmurrigt centrum.

Och det med denna fantastiska och fina person, nämligen min kusin och kompis Sandra! Vi gick på stan samt käkade indiskt, pratade om allt från vegansmink till relationer ungefär som vanligt när vi hänger hehe. 

Och där satt vi ett gäng timmar. Sedan åkte jag tillbaka till hembyn och en annan kompis som bor kvar. Vi åt chips, drack julmust, pratade, spelade TV-spel och hon swipe'ade på min Tinder hehe.


Dagen efter åkte jag med min pappa och farmor in till centrum igen för hon skulle på bankärende. Medan de var där så gick jag på en liten promenad kring kvarteret samt köpte två böcker till min storebror i tidig födelsedagspresent, då han skulle komma med tåget senare på kvällen.


Sedan åkte vi hemåt, bror hämtades och så åt vi varma mackor och drack lite vin framför TV'n.




Karlskrona, dag 1 & 2.




Time to finally continue showing you pics from the trip to my hometown in late October. But ofc I will show you from that week before the Christmas week (maybe except from Christmas Eve) so you won't get confused. And here's day 3 & 4. October 27 I went downtown with my cousin & cousin Sandra for shopping, Indian Food and just hang out. Later in the evening I went to a another friend in my home village for crisps, TV games and she swiped on my Tinder hehe. The day after I went downtown with my father and grandma because they had a meeting at the bank and I took a small walk and in the evening my brother arrived and we had some food and wine in front of the TV.

→ Karlskrona, day 1 & 2.