L / M / C / B;
 
Min familj är numera inristade på min hud. För att jag älskar dem högst av allt, oavsett när och var. Är så fruktansvärt nöjd att jag vet inte vad! Jag hade gett tatueraren lite fria händer med att blanda två bilder jag hade hittat på Internet och gu vilket öga hon har för det här alltså! Jag ger Louise på Ivory Tower Tattoo här i Göteborg 10 stjärnor av 5. Så jäkla grym hon är!
 
Något som gjorde tatuerandet ännu finare var att jag fick ett sådant fantastiskt positivt besked på mobilen medan vi printade ut mallen. Jag och Caroline, som följde med mig, började typ grina där och då haha <3 Har redan helt ny energi -det kan kanske bli ett någorlunda fint år ändå.
 
 
Hade inte kunnat önska en bättre tisdag. Hoppas ni mår bra!
 
 
 
 
 
Here's my new (family) tattoo and I'm so so so happy!!! Totally love it. And something that made the experience even better was that I got a really really positive message right before we started. About something that have me really anxious and horrified this year so far. I feel a new energy and a lot of hope.