Skins playlist;

för att tjöta ännu mer om Skins i allmänhet, så bara måste jag föra vidare ett tips.
igår satt jag på Spotify och klickade lite i album från de två första säsongerna och
så helt plötsligt tipsade min vän Moa mig idag om att en bra människa har gjort en playlist
av ALLA låtar som har varit med i Skins (än så länge). sjukt bra?!

klicka >>här<< för att komma till listan!





to talk even more about Skins in general, I just have to pass on a tip.
yesterday I sat on Spotify and clicked a bit in albums from the first two seasons and
so suddenly a friend tipped me today that a awesome person has made a playlist with ALL
songs that have been heard in Skins (so far). how great?!

click >>here<< to get to the list!
#1 - Lisalull

Det finaste ögonblicket i Skins måste vara när MGMT - Time to pretend spelas och Sid har nyss anlänt i New York (om jag minns rätt). Lyssnade sönder låten efter det för det var så himla vackert.



Eller sista avsnittet i första säsongen. Wild World <3 Helt fantastiskt fint!

#2 - Josephine

Åh, vad härligt att se att det finns fler än jag som är sådär Skins-tokiga! Jag har nästan varit lite besatt sedan det började för några år sedan.

#3 - Rebecca

fy så bra!

#4 - leone

Jag måste bara få berätta om en serie, du kanske har sätt den men om du inte har gjort det så borde du göra det. Misfits heter den.

Jag fick den där känslan i kroppen som jag fick när jag såg Skins första gången, när man tänker att det är är det bästa jag någonsin sätt.

Att huvudpersonen har en irlänsk dialekt och världens lockigaste hår gör allting bara ännu bättre.



Och om man inte vill ladda ner det så har någon fin människa lagt upp alla avsnitt på youtube och så ja, du måste helt enkelt kolla!