ask! ask! ask!

© photo source.

 

vet ni vad?

nu var det faktiskt över fem månader sedan jag senast hade en sådan där frågestund ni vet,

så jag tänker att det nog är dags igen..?

ni kan fråga i princip vad och hur mycket ni vill som ni tänker på eller vill veta om mig,

så svarar jag så gott jag kan om ett par dagar.

 

 

fråga fråga fråga!

tidigare frågor och svar kan ni förresten hitta här.

 

 

 

 

you know what?
now it's actually over five months since I last had one of those Q & A you know,
so I'm thinking it's probably time for that again..?
you can ask me what and how much you want that you're thinking about or want to know about me,
and then I answer as best as I can in a couple of days.

you can find previous questions and answers here.

#1 - Rebecka

Lovar du på heder och samvete att du kommer hit i maj?

#2 - E

Vill du köp/få a en fin vintageklänning utav mig?

#3 - Emelie

Berätta om din pojkvän (??)

Är så nyfiken! :3

#4 - Tobey

Jag testar igen, fick inget svar sist. Vad kallar du din stil?

#5 - Isabelle

Eftersom det är första april idag: Brukar du april-lura folk eller råka ut för april-skämt själv? Vilket är ditt bästa isåfall?

#6 - Rebecca

Topp 5 snyggaste/coolaste personerna?

Hur gör du vardagen mer party?

Vilka politiska frågor ligger dig närmast hjärtat?

Har någon som läser bloggen kommit fram på stan någon gång? var det trevligt?



#7 - e

Visa en bild på din kille! Man blir ju så nyfiken. :)

#8 - Ellen

vilka är dina favoritbloggar?

#9 - Linnea

Apropå den där frikorts-listan som du pratade om i förra inlägget, vilka är på den egentligen?



#10 - Linnea

Apropå den där frikorts-listan som du pratade om i förra inlägget, vilka är på den egentligen?



#11 - Linnea

Apropå den där frikorts-listan som du skrev om i förra inlägget, vilka är med på den egentligen?