wishes for fall;



sådant jag vill införskaffa till min garderob för denna hösten, helt enkelt.
den fantastiska väskan är från Bohemia Design, parkan är från Merc, plisserad kjol, loafers,
halsduk och vantar är från Monki och den andra rutiga kjolen, polotröjan och strumpbyxorna är från H&M.
resten är upphittat på Google.
jag köper ju helst inte nyproducerat, så det mesta är bara lite inspiration för second hand- och Tradera-jakter.


är det något ni också saknar i er garderob i höst?





just things I want to buy to my wardrobe for this fall.
the fabulous bag is from Bohemia Design, parka is from Merc, pleated skirt, loafers,
scarf and mittens are from Monki, the other plaid skirt, polo shirt and tights are from H&M.
the rest is found on Google.
I rather not to buy things that is new-produced, so most of it is just a little inspiration
for second-hand and eBay-hunts.

is there something you also miss in your wardrobe this fall?
#1 - Saga

Jag har den parkasen, sjukt skön och tyget är jätte mysigt!

Jag vill ha allt utom den plisserade kjolen :P

#2 - Mona

jag har en mercparkas som jag vill sälja..men den är inte fodrad.