what 2012 meant to me;

♦ fick mitt livs första fasta anställning

 

♦ bröt en dålig relation

♦ köpte nytt grymt objektiv och börjat fota mer

 

♦ skaffade gymkort

♦ började engagera mig ännu mer om djurrättsfrågor

 

♦ tog paus från alkoholen hela sommaren



♦ fick mitt livs första förstahands-lägenhet


♦ umgicks ännu mer med syskon och bästa vänner


 

♦ åkte till London och Jennifer för första gången och hade det så jäkla grymt

 

♦ träffade en av de finaste, bästa och smartaste personen någonsin som sedan råkade bli min flickvän. (och fick en ludig liten tjock son på köpet)

 

med närmare eftertanke skulle en kunna säga att mitt 2012 handlade mest om trygghet och uppbyggnad. jag byggde upp en ny bättre, trygg grundsten att utveckla för nästa år. och det tänkte jag skulle handla om att hitta nya stigar mina fötter kommer att bära mig till. att försöka sikta in blicken på vad jag egentligen vill göra med mitt liv i framtiden. mera jag helt enkelt och nya upptäcktsfärder som långsiktigt kan göra mitt liv guldvärt.


jag vill faktiskt framförallt tacka mig själv för detta år.
för min nya styrka och bra beslut och välkomnar därmed 2013 med öppna armar!




a list about what 2012 has meant for me.
try the Google translator in the sidemenu!