first rehearsal;
åh, jag måste få stoltsera med en sak. igår hade mitt band sitt allra första rep, äntligen.
alla var lite småpirriga när vi kom in i den lilla skitiga lokalen, men när instrumenten
åkte fram, micken sattes igång och trummisen höjde sina pinnar, så försvann all nervositet typ.
och det gick jäkligt bra för att vara första gången faktiskt. brudarna är så sjukt bra!
jag vill repa varje dag med mitt grymma band.


och inspiration hämtar jag mest från denna grupp och livevideo:

 

 



I have to boast of one thing. yesterday my band had our first rehearsal and
it was damn good to be the first time! I'm so happy about this and my girls.
and I get most of the inspiration from the band and the live video above.
#1 - Louise

The Runaways är så jäkla bra!

Och tufft med band, och skönt att det kändes bra. :)

#2 - Erika

Åh coolt! vill också starta band bara sådär