Wednesday breakfast;

vegansk vaniljyoghurt med hallon/kakaogranola (så satans gott), banan, pumpakärnor och kokosflingor. scones på rågmjöl med mjölkfritt smör och hallon/grape-marmelad, avokado och kaffe med sojamjölk.



hallå! ursäkta tystnaden, men jag har varit lite på vift eller haft vänner hemma hos mig de senaste dagarna. bakishäng och stormräddningar typ. men idag är det onsdag och jag träffar mina föräldrar om mindre än 36 timmar!!!! de kommer alltså upp till Göteborg imorgonkväll, främst för att min storebror fyller 30 år i helgen och vi ska hitta på så mycket skoj saker. längtar så jäkla mycket alltså!





vegan vanilla yogurt with raspberry/cocoa granola (so damn good), banana, pumpkin seeds and coconut flakes. rye scones with milk free butter and raspberry/grapefruit marmalade, avocado and coffee with soy milk.

this is what I had for breakfast today!
#1 - Micha

Hallo! Tänkte fråga dig eftersom du varit i Paris vart du bodde och om det var relativt billigt?

Svar: vi bodde på vandrarhemmet Hotel Le Regent Montmartre, som alltså ligger i Montmartre. Metro hållplatsen Anvers ligger precis utanför porten och det tar typ bara 5 min till Sacré Cœur. perfekt läge med andra ord. vi betalade ca 1300 kr per person och natt för ett rum för två personer. stället är inte precis lyxigast i stan med fullt dugligt om en inte är så värst kräsen och vill bo billigt för att bo i finaste stadsdelen. jag rekommenderar det starkt!
Sister Disco

#2 - lisa

åh så smarrig frukost!

#3 - svar från Madeleine

eller inte per natt för tusan, för 4 nätter.