hello Kitty!

säg hej till Kitty, min nya rumskompis! japp, jag har skaffat katt och hon är så liten och söt. jag har fått henne av en arbetskamrat tillika nära vän som kände att hon inte riktigt kunde ta hand om henne längre. så hon har flyttat in till mig! det känns så himla spännande, roligt och mysigt. att få ta del av hennes personlighet och behov och bilda en fin tillvaro tillsammans. jag ursäktar mig på förhand inför eventuella bildbomber med denna filur. men det kanske inte gör så mycket?





say hello to Kitty, my new roommate! yep, I've got cat and she's so tiny and cute. I've got her from a colleague who's also a close friend who felt she couldn't really take care of her anymore. so she has moved in with me! it feels so exciting, fun and cozy. to take part of her personality and needs and build a nice life together. I excuse myself in advance for any photo bombs with this cutie. but maybe you don't mind that?
#1 - lisa

så söt katt. mysigt med katt :)

#2 - Anna

Finaste! Vill bara saga grattis:) <3

#3 - Matilda

åh, vad härligt! en katt kan nog vara den bästa rumskompisen man kan ha, så otroligt hemtrevligt och mysigt.

Svar: jag kan inte mer än att instämma faktiskt!
Sister Disco