Karlskrona, day 4;
på annandag jul den 26:e åkte jag och min kusin in till Karlskrona centrum på förmiddagen.

vi tog en paus i mellandagsshoppandet (alltså vi stod i kassakön på H&M i 40 min!!!!!!) för att vinka av mina syskon vid tåget.

sedan tog vi en paus till på Espresso House. fint att höra en massa om hennes internatskola hon går och bor på i Småland numera. titta vad fin hon är!





vid 16:40 tog vi bussen hem till mina föräldrar igen. alltså. vi var på stan i ungefär 7h, det har inte hänt sedan typ högstadiet. jag i princip hatar ju att gå i affärer haha. men det var väldigt trevligt och jag har äntligen köpt min nyårsklänning som är sjukt fab. resten av kvällen spenderades i soffan, klappa på mamma som blivit sjuk och därför lämna min kusin till farmor igen och så hockey på TV med pappa.






day 4 in Karlskrona with shopping with my cousin.