Saturday list;


Jag kan: säga ifrån när jag tycker att något är fel.
Jag vill: köpa en ny höstgarderob.
Jag borde: städa lägenheten.
 

 
 
Jag skulle: vilja köpa hutlöst mycket kantareller och laga massa olika saker med det.
Jag gillar: Pinterest. lite för mycket.
Jag älskar: när min katt skuttar upp mot mig i sängen på morgonen för hon blir glad när jag vaknar.
 



Jag måste: fortsätta våga tro på mig själv och mitt fotograferande.
Jag behöver: lite bättre minne och att bli bättre på att hålla i pengar.
Jag får: ofta cravings efter chips.
 



Jag kan inte: prata i telefon när jag är stressad.
Jag vill inte: ha sverigedemokrater i riksdagen.
Jag borde inte: kolla på typ Paradise Hotel och Big Brother.
 



Jag gillar inte: när jag inte har frukostgrejer hemma.
Jag älskar inte: rasism och sexism.
Jag måste inte: acceptera det ovan.
Jag behöver inte: leta länge efter folk för plåtningar pga omges av så snälla och grymma personer.


alla foton är © mig.





lista lånad av Felicia.





a list borrowed from Felicia. try the Google translator in the sidemenu!
#1 - Anna

Gillar sista bilden SJUKT MYCKET! Vill ha den på väggen!

Svar: åh tack så hemskt mycket!
Sister Disco

#2 - Camilla

Aaaah. Huvudet på spiken med kantarell-cravings. Eller svampcravings över huvud taget kanske.

Svar: eller hur!!!
Sister Disco