hello + New Year's outfit;


hallå! hoppas ni har haft ett bra nyår med orädda djur, inte krossade förväntningar och utan skador av fyrverkerier och smällare. i fredags kväll kom jag hem från Berlin och jag har väldigt mycket att visa er, men det kommer snart jag lovar! här ovan är i alla fall me myself and I på nyårsafton. jag brukar inte vara bekväm i tighta 'fodral' men när jag hittade detta vrålsnygga i min färgskala (lol), perfekt mönster och rygg på mellandagsrean på H&M i Karlskrona förra veckan så kunde jag inte låta bli. kände mig sjukt sassy i det och mina nya superglittriga fransar jag köpte i Berlin samma dag. med favoritläppstiftet 'Havanna' från Make Up Store och ny earcuff från Glitter.






I'm back from Berlin and I will show you everything soon! first: my New Year's outfit. new dress from H&M, super sparkly false eyelashes bought in Paris, favorite lipstick Havana from Make Up Store and new earcuff from Swedish Glitter.
#1 - Jennifer

MEN SNYGG. Klänningen är ju helt fantastisk också!!

Svar: men tack babes!!!!
Sister Disco

#2 - Madde Schwedaan

OMG dina fransar!!!!

#3 - Klara Blix

Jättesnyggt och coolt! Fransarna är ju hur fina som helst.

Svar: tack! och eller hur, älskar dem!
Sister Disco