COLLAGE: glossy, bossy, grayscale & skin;

Har hamnat i en sådan där härlig Pinterest-period. Ni vet då en bara halkar iväg bland olika konton och boards i oändlighet utifrån bara 1 bild. Gud, hur går folk runt utan Pinterest egentligen? Undrar bara. En hemlis som kanske inte är en hemlis om jag berättat tidigare. Men jag har en privat board på mitt konto där jag samlar massvis med inspo inför plåtningar. Har verkligen fått hur många idéer som helst genom det, alltifrån sminkningar till platser och uttryck. Bäst. Mina boards hittar ni här förresten!

Nåväl, hoppas ni har haft en fin vecka, helg och söndag. Själv avslutade jag min vecka med min andra och sista plåtning för The New Issue vilket var jäkligt kul. Inte bara pga visionen, platsen (Stadsmuséet här i Göteborg) men också för att jag lånade studioblixtar av en vän. Har inte ens rört en sådan sedan jag gick ut gymnasiet för 9 år sedan haha. Det gick bra och den där drömmen om egen studio växte ju till enorm. Dessutom assade en kompis från Umeå som praktiserar hos mig några dagar. Hon heter Josefine, är bäst, fin och heter @femtastiskt på instagram!

Jaja, puss på er.





Photos that inspires me right now. All from Pinterest.
#1 - Hilda

Sååå mycket inspiration i dessa bilder!

Svar: Eller hur!!
Sister Disco

#2 - Erika

Har inte riktigt fastnat för Pinterest än hmm... Tycker det är svårt att söka och hitta snygga bilder - har du några tips??

Svar: Åh! Alltså att söka på ord är mitt första tips, men även att klicka upp en bild du tycker är najs och kolla liknande bilder (visas under). Lycka till!
Sister Disco