Gray & curves;
Hallå! I skrivande stund sitter jag på tåget tillbaka till Göteborg. Jag har haft helt fantastiska 6 dagar i mina hemtrakter med min familj (minus syster dock)! Hade förberett att göra lite blogginlägg när jag var där nere men tyvärr fanns det inte tid för det. Eller tyvärr och tyvärr, har ju varit upptagen med några av jordens bästa personer så har varit värt att försumma bloggen lite :))) Ni fattar nog.

Oh well, igår var jag och farmor på en högtidsfest i min lilla hemorts församlingshem för de som i år fyllt jämnt. Hon fyller ju 90 år denna veckan så jag fick äran att vara hennes dejt och tog henne, bokstavligen, under armen och så myste vi med fika bland andra "lite äldre" personer. Men mer om det senare, för jag hade på mig en ny klänning som jag vill visa er!


Tights, H&M
Shoes, Din Sko
Earrings, Kicks


Det är en grå stickad klänning från Bikbok som är bland det absolut skönaste denna kropp har burit. Som ni ser går den till strack under knäna, har en fin dragkedja och framhäver mina kurvor på ett magiskt sätt om jag får säga det själv och det får en ju. Provade faktiskt denna redan i augusti i Stockholm och halvskrek om hur snygg röv jag fick i den och mamma (som ju var uppe samtidigt med pappas jobb) som försiktigt höll med haha. Vill typ sova i denna, skämtar ej. Hade faktiskt på mig den även i lördags och kommer vilja ha det typ tills träden börjar slå ut i maj.





A new dress from Bikbok! It's so damn comfy that I wanna wear it until the trees bloom in May or so. And I'm on my way back to Gothenburg from my hometown now. Didn't have time to write that many blog posts during my time there, but it was worth it because I spent so much time with my family :))))
 
#1 - Ellen

Åh så fin klänning!!

Svar: Men eller hur! Och tack!!
Madeleine Martinsson

#2 - rebecca

babe!

Svar: Puss!
Madeleine Martinsson