In the palm house;
Canon EOS 6D + Sigma 24-70/2.8.
 
 
Åh, ÄNTLIGEN kan jag visa dessa bilder! Detta är från förra våren när jag och min vän Hanna fotade i fantastiska palmhuset här i Göteborg! När jag ser dessa bilder blir jag ännu mer frustrerad över att förra året var så skit, för jag är så himla nöjd med denna serie. Men ska sluta att tjöta om det nu, det absolut viktigaste är ju att jag funnit ny energi liksom. För övrigt hoppas jag på att snart få fota Hanna igen, vi har alltid så jäkla kul och hen är ju en dröm att fota. Finns ju en anledning till att detta är fjärde gången gillt hehe (se tidigare här, här och här). Dessutom släppte hen ju sin första singel förra året vilket är GRYMT! Håll utkik på Spotify här och på Facebook här!



Vad tycker ni om bilderna då?



Oh, finally I can show you these pictures! This is from last spring when me and my friend Hanna had a shoot in the stunning Palm House here in Gothenburg! When I see these pictures I get even more frustrated about that last year was so crap, because I'm so happy with this series. But I'm gonna stop nag about it now, the most important thing is that I've found new energy you know.  I hope to shoot Hanna again soon, we always have so damn fun and they are a dream to photograph. There's a  reason this is the fourth time hehe (see the other ones here, here and here). Btw, they released their first single last year, which is awesome! Keep an eye on Spotify here and on Facebook here!
 
What do you think of the pictures then?