Johnny Depp skurk i ny film.
Jag fullkomligt rös till i kroppen av glädje när jag igår läste (här!) på Aftonbladet.se om att Johnny Depp ska medverka i en ny film, "Public enemies", som har Sverige-premiär 31 juli nästa år. Deppan spelar den omskrivna bankrånaren John Dillinger som härjade under 1930-talet och dessutom kallades Samhällets fiende No.1. Innan Dillinger sköts ner av poliser 1934, så satt han många år i fängelse men lyckades hela tiden att rymma.

Det ska bli spännande att se Depp i en skurk-roll, det är kanske inte riktigt vad man är van vid. Men jag litar på honom. Är han med i en film, är den filmen bra. Jag är så otroligt lycklig över att han fortsätter att agera, fortsätter med kritiska ögon välja intressanta och unika roller.

Johnny Depp kommer att förbli min favoritskådespelare, någonsin. Så är det bara. Varför behöver jag kanske inte förklara, då han är i en klass för sig vilket de flesta av jordens befolkning har någorlunda koll på. Och det är just DET som är grejen. För övrigt är mina tre-i-topp-favoriter med hans medverkande: "Edward Scissorhands", "Cry-Baby" och "Pirates"-filmerna. Eller vad tycker du?

#1 - Anonym

yeas haha:D

#2 - E

Vet du vad, darling?

Johnny depp ska spela Mad Hatter i Tim Burtons version av Alice in Wonderland, jag tror att det kan bli smått underbart.

#3 - Sister Disco

sv till E:

Åh vad fint!