Uppfinnaren; hallelujah I just love you so!
Det är en väldigt slö dag idag. Väldigt slö dag.
Spöregnar gör det periodvis dessutom.
Men det gör inte så mycket,
eftersom jag för första gången i mitt liv har ordentliga ytterkläder.
(förutom mina snygga nya klack-loafers, men det är en annan historia)

Jag ska vid något tillfälle framöver ägna en kvart åt att
tänka väldigt kärleksfulla och ömma ord om den
väldigt intelligenta människa som uppfann luvan.

Hallelujah I just love her/him so, som Ray Charles skulle ha sjungt.







jag orkar inte ladda ner ps-penslar och
jag tror inte att min lediga kollega skulle uppskatta det så mycket.
usch, tanken på att jag inte har använt några
får mig att rysa i hela kroppen. brrr..
#1 - jill

svar: tack så mycket! :D men jag hade inget prov som tur var, haha. matteläraren är sjuk.

och smoothie recept ska jag absolut lägga upp, dock inte med glass och grejer för då känner jag mig inte lika nyttig. haha. :)



åh, gameboooy <3 (snygg bild för övrigt)

#2 - Singo

Cool bild. Känns både nytagen och gammal...

#3 - Sister Disco

sv: tack för kommentarerna! :)