ett blommigt och psykadeliskt paket kommer lastat.



idag fick jag ett efterlängtat paket från England.
den innehöll en klänning jag köpte på Ebay för ett litet tag sedan
och dessutom hade säljaren gjort en bland-cd till mig. psykadelisk pop/rock från 60-talet.
åh! ♥

ni får inte ser mer av klänningen förrän imorgon, då den blir min Nyårsklänning.
nu ska jag umgås med Moa och våra två vänner som kommit att stanna över nyår.






today I've got a package from England.
it was a dress I bought on Ebay a little while ago
and the seller gave me also a CD with random 60s psychedelic pop/rock.
oh! ♥

you will see the rest of my dress tomorrow, because it will be my New Year's dress.
now I will hang-out with the person I live with and two friends that came with
the train this evening.
#1 - ina

fint mönster, åh!

#2 - Candy

Svar: Tack! ^_^ Oh, den klänningen var då himla käck. Skulle inte ta på mig den själv, för det är inte min stil, men man blir onekligen glad av sådana klänningar och den är väldigt häftig.

#3 - mami

Åå vad fin spännande att se dej i den. De mörka tjejerna på bild liknar Moa!

Ha en trevlig kväll med vännerna!

kram mami

#4 - Black Sugar

Kikar in för att tipsa dig om tävlingen som jag har på min blogg just nu.. men upptäcker vilken spännande blogg du själv har så jag passar på att fråga om vi ska följa varandra via bloglovin?



Gott Nytt År!

#5 - Madeleine

mami:

ja, de är ganska lika. åtminstone hon till höger!

kram