mr. Norén est incroyablement fantastique!









(gud så tårögd man blev.)


man får nästan hjärtklappning av hans röst, blick, mun, käkben, grop i hakan, ja ni fattar..
det är ju faktiskt inte så himla konstigt att man blir lite förälskad i den där mannen, eller hur?





You must agree that it isn't that hard to fall in love a little bit
in Gustaf Norén, guitar player and one of two singers in Mando Diao.
#1 - catti

fyfan säger jag bara !! Mando Diao är gudar! Satan vad dom är bäst! :D avundsjuk att du såg på, man vill bara se dom om och om igen <3

#2 - John!

Första bilden är han typ snyggast i världen på...Fast det är han alltid. Han är perfekt. Han är lång, smal, kan spela gitarr, ett fan av 60talet och Beatles och John Lennon, han har den perfekta rösten, de snyggaste kläderna och är väldigt trevlig (I should know).

Nej, jag kom att tänka på det! Några vandra fram och hälsade, men ingen discosyster!

#3 - [lisa bjernhagen]

Ja det är helt underbart där :)

#4 - catti

Jaa.. Hela Mando Diao är som gudar. Efter Beatles då! :D Måste ha varit en härlig känsla. Tänkte fara dit med hade tyvärr inte pengar! :( FÅr väl hoppas som släpper nytt album nästa år så man kan se dom då igen :D

#5 - Klara

Ja han är ta mig sjutton en man!

#6 - Madeleine

sv till catti:

ja, Mando Diao är himla bra!

det var sådant ös när de spelade kan jag lova. extas.



jag tänker inte rangordna Mando, det skulle kännas lustigt.

det kommer fler chanser catti, det kommer fler chanser.



sv till John:

jag har nog ingen favoritbild på Gustaf. det är typ omöjligt.

men verkligen, he's totally perfect! tänk om han var ogift..

hur vet du att han är trevlig? en vän till mig har träffat

Mando och sa att de var väldigt otrevliga.

men det gör inte så mycket.



sv till Klara:

ja, men inte MIN man..

#7 - catti

"Mando och sa att de var väldigt otrevliga" ..

träffat dom med, och dom var väldigt otrevliga, utom Mats och Samuel. Dom var sociala som få människor i världen osv. C-J var okej, Gustaf och Björn gick.