the best moving-in party ever.
i förgår hade jag inflyttningsfest och det var banne mig något av det roligaste och bästa någonsin.
jag måste säga att det är fantastiskt underbart att umgås med människor man kan
vara sig själv med, till 100 %. då man kan skratta högt tills man faller i en hög på golvet, sjunga fult
till nostalgiska låtar, göra sjuka miner till kameror, skratta åt utsmetat smink.
tillslut blir man helt matt av all energi som man har pumpat ut. fantastiskt!


och ungefär såhär såg det ut:



en liten parodi på alla tusen miljoner sådana grupper på facebook. bäst-skylt!


jag gjorde bål som är inspirerad av en gammal grogg-specialité jag
gjorde för flera år sedan. recept: bacardi lemon (liten flaska), 2 grappo-läsk
citronsaft, frysta blåbär och apelsin. supergod!


vinägerchips är världens bästa!


det här är fina Mio, en nära vän som reste till mig i fredags från Malmö. ♥
vi har känt varandra i ungefär 6 år och kommer nog vara tighta resten av livet.
det är förresten han som ska skriva ett inlägg för er om identitet och kön. (läs lite här)


och såhär såg jag ut!
blus från Tradera, kjol & armband från H&M.
förresten färgade jag håret i torsdags, mer kopparröd och jag vet inte
riktigt om jag är helt nöjd. vad tycker ni?




Moa var såklart här <3

















den här bilden säger väldigt mycket om hur kul vi hade det!
dessutom blev nog denna kvällens låt, den spelades typ tusen gånger.




tack alla underbara människor för en fest som blir sjukt svår att slå!









my moving-in party the day before yesterday was awesome,
it was one of the funniest and best ever.
I must say that it's wonderful to spend time with people you can
be yourself with, to 100%. then you can laugh out loud until you fall in a heap on the floor,
singing ugly
to nostalgic songs, making weird faces to the camera, laugh at messed up make-up.
eventually you become quite dull of all the energy that has been pumped out. fantastic!

the last picture kind of describes the whole evening.
#1 - Malin

Fina bilder, äkta.

Fortsätt blogga



kram

malin, en annan bloggare

#2 - lovisa/polichinelle

vilka härliga bilder! jag tycker du passar kanon i din hårfärg och jag håller verkligen med dig om att vinägerchips är de godaste chipsen. sådär sursalta. (fast det lät ju inte alls gott... men äh)

#3 - Lisa

vilken färg använde du? det är otroligt fint alltså! jättefina bilder med och fest is the shit, kul att bo själv nu också kan jag tänka mig! najs med en bra fest där alla är glada och goa!

#4 - Emmapem

Underbar hårfärg och grymt härliga bilder!

#5 - Angelica

du passar otroligt bra i den färgen!

enormt fint :)

#6 - M

jättejättefint hår.