2011: January-June;
Januari:


året började med att jag fick min planerade nyårsklänning från eBay fem dagar för sent. haha.
den blev (såklart) en av mina favoritklänningar!


jag designade och köpte snyggaste almanackan från nätet. Tank Girl alltså, vilken brud.


jag premiäranvände grejer från Braun som jag fått av föräldrarna i födelsedagspresent i december,
med att göra soppa för typ första gången!


kollade på Skins. fy fasen vad jag saknar det.



Februari:


den här bilden får representera att jag i början på februari träffade mitt ex och blev kär.
togs inte många bilder denna månaden just därför.


köpte snygga mockastövlar från Tradera.



Mars:


klippte sidecut på bästaste Kolla Kolla.


köpte billiga Björn Borg-skor på Tradera. de används flitigt än kan jag säga!


lagade sparrissoppa för första gången, vilket har blivit min bästa. se recept här!



April:


köpte en Harrington-jacka. äntligen.


åt årets första jordgubbar på långfredagen.


och åt påskaftonsmiddag med föräldrarna, syster och hennes pojkvän samt min dåvarande pojkvän.


mina bästa vänner i Karlskrona kom på besök och det var fest hela helgen!


några nya vänner ställde ut på galleri Variant 23 och det vankades vernissage.


och Valborg spenderades i Slottsskogen med nya vänner, syskon, musik och folköl.
och tusen andra peppade människor.



Maj:


jag åkte till min Rebecka en helg när hon bodde i Växjö.


i samma stad passade jag på att träffa en gammal saknad nära vän över kaffe och massa prat.


vi mest drack öl, dansade till dålig musik på krogen och var på fest i världens mysigaste studentlägenhet.



Juni:



juni började med att min syster gifte sig och det var årets finaste och gladaste dag, såklart.


och jag hade på mig min nya klänning från Modcloth.


jag hade en tuff period och min vän från London skickade ett fint vykort. <3


en helg fick jag besök av bästis-Moa och hennes pojkvän och vi bl.a. var på Liseberg!


jag köpte mina finaste röda klackskor.



jag åkte ner till mina föräldrar i Karlskrona i ett par veckor och spenderade midsommarafton med familjen.


dagen efter gick vi hem till min fina farmor och fikade.



jag och familjen åkte in till Karlskrona centrum för att strosa runt samt att äta glass på bästa Glassiären.


en gammal vän sedan högstadiet hade fött barn och den lilla krabaten var jag ju tvungen att träffa!


jag och pappa klyvde ved med P3 i öronen.


jag kollade på Coldplay's konsert från Where The Action Is live på internet. dör så bra det var.


jag saknade honom så jävla mycket.



det badades på stranden och lästes på gräsmattan. sommar alltså.


jag cyklade tio minuter till havet för att läsa på ett berg medan solen gick ned framför.




det var första halvåret av mitt 2011 och den andra delen kommer så småningom!





this is a summary of my 2011, starting with January to June.
try the Google translator in the sidemenu to read a bit about it!