no matter what!
Jag har så ont i halsen att det känns som jag blir knivhuggen varje gång jag sväljer,
jag vet icke om jag får förlängt på jobbet efter nyår, jag har massor med körkortsteori att ta igen och jag har inte ens börjat med julklapparna.

Trots allt detta mår jag hur jävla bra som helst!
De senaste dagarna har jag börjat känna en mysig harmoni i kroppen. Det spelar ingen roll vilka motgångar jag har just nu, jag bara går runt och ler hela tiden! Jag uppskattar och tar till mig varje fin sak som händer i vardagen.
Det är nästan så jag känner mig fånig, men det är så här det bör vara. Det är såhär det SKA vara.

För jag önskar att jag kunde känna såhär oftare.
Men jag tänker inte sitta och vara depressiv och tänka på hur jag mår annars, utan jag ska ta tillvara på detta. Dessutom struntar jag i den här typiska svenska grejen om att man är oförskämd om man pratar om hur bra man mår, när det finns folk som mår sååå dåligt. Seriously, det viktigaste är väl att folk mår BRA? Det är väl det vi vill?
Jag tänker inte starta någon diskussion kring detta fenomenet, det har jag icke tid med.
Men jag har tid att må bra.

Pricken över i:et är att jag snart ska åka till stan för att träffa E, min allra bästa vän. Vi har inte träffats sedan 6 september och jag har saknat henne obeskrivligt mycket. Jag har aldrig saknat någon såhär mycket och det sorgliga är att jag har vant mig vid saknaden. Kroppen och själen har liksom tagit för givet att hon är kvar där borta i Skåneland. Men idag, IDAG får jag finnas i hennes famn igen. Lukta på hennes hår, hålla hennes hand, skratta, kramas, leva.

Idag är en bra dag.





//Mad
#1 - Johaan!

Tjenaa :) jaa, det var nu dags för en blogg för min del :)