Och mina blog-awards går till...
Jag har fått en award av Singo =) Det är en av mina mostrar och hon är en väldigt härlig människa som är glad, har humor och självdistans.
Och såhär motiverar hon mig: "Ung tjej med annorlunda foton och inslag! (och så råkar du vara min systerdotter...)"
Tack vad fint!


  1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
  2. Länka till den bloggen du fick den ifrån.
  3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
  4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

E:
Inte bara för att vi är goda vänner (puss), men även för att hon har bäst stil. och är duktig på både fotografering och målning. Jag tackar henne för inspiration till det mesta. Vi är nog Sveriges snyggaste vänner ha ha.

Paulina Levo:
För att hon är en så skön människa. Omtänksam och har samtidigt en whatever-attityd, vilket jag tycker mycket om! And she know how to party. Dessutom tar hon fina fotografier.

Niotillfem:
Har en av de mer finare garderoberna, vacker utsida, kloka och inspirerande ord. Vad mer kan man säga?

Stylissimo:
Åh, min favorit-design/illustrations-sida. Det finns så mycket att titta på, de tipsar om alla möjliga tokiga saker. Och deras illustrationer är helt fantastiska. En riktig ögongodis-blogg.

Underbara Clara:
Hon verkar vara så godhjärtad och klok den kvinnan. Och det gör det inte sämre av att hon har en jättefin stil! Hon är sådär pysslig som man önskar att man själv skulle kunna vara. Jag har tagit till mig många av hennes recept och pysseltips. Och liksom hennes "slogan": The kristet, fashionistiska, feministiska alternativ du älskar"

Kafferepet:
Det är inte många som känns lika äkta vintage som hon gör, hon har en riktigt hög klass. Och jag skulle kunna dö för många av hennes loppisfynd. Dessutom publicerar hon tips om både musik och film från de bästa åren i historien. Tackar för det, säger jag!

Lisa Börjegren:
Hon har en av de MER vardagliga bloggarna som jag faktiskt följer. Lisa är sockersöt, härlig och tar fina fotografier. Hon är mysig och är inte up over the clouds, utan lever här och nu. Och tar vara på sin tid.



Det här kändes lite hemskt. Det finns minst fyra stycken bloggar till jag hade velat nämna. Men förhoppningsvist vet ni att jag tycker om era bloggar också.
#1 - E

ÅH! du är finast, M.

#2 - Lisa

Svar; aaawww, vad glad jag blir!! :D tack tack och tack :* sötnos! det värmer <3

#3 - sandra

oh tackar!

#4 - Natali

haha ja åt inget för ja har inflamerat tandkött, men lillebror satte i sig typ hella lagret =)

tack!

#5 - Singo

Ja, men det var ju roligt att du nappade! Jag tvekade för jag avskyr sådana typ "kedjebrev"... Kram!!!!

#6 - Sister Disco

varsågod alla :)

#7 - Sister Disco

sv till Singo:

sådana HÄR kedjegrejer tycker jag bara är fina :)

#8 - Anonym

RE: WIIIIIIIE. Nu blir jag glad i hjärtat. Tack, cutie. PUSS

#9 - Sister Disco

sv till Paulina:

vad bra hörru! Varsågod cutiepie, puss.