OASIS TILL SVERIGE!
Jag sitter och gråter. Ja, tårar faller nerför mina kinder. Men jag är inte ledsen, inte någonstans. Jag mår jättebra. Verkligen. Tårarna faller av fullkomlig glädje.

Oasisgeneration skrev en kommentar till min blogg och vänligt meddelade att Oasis planerar en spelning i Sverige i februari! Jag har inte riktigt smält det än och kommer förmodligen inte göra på ett bra tag. Jag kan inte i ord beskriva vad jag känner just nu eller hur pass lycklig jag är. Det är så pass att det är omöjligt att beskriva i ord. Faktiskt.

Så fort jag får veta vilket datum biljetterna kommer att släppas, så kommer jag sitta och stirra på datorskärmen med muspilen säkert placerad ovanför "Betala". Jag ska ha en biljett om jag så ska behöva smita undan eller sjukskriva mig från ett jobb. Jag SKA. Så är det bara. Punkt.



Seriöst, jag kan inte förstå det här. Det är ofattbart.
Om 5 månader kanske jag står i en arena och ser en av mina
absoluta favoritband någonsin.








Oasis, tror jag älskar er.
.."you're gonna live forever"..
#1 - MIa

Hallelujah! I februari?

Din blogg är värsta bra ju!

#2 - Sister Disco

sv: februari it is! =)

tack så mycket, det var snällt sagt.