Oh what a night.
Gårdagskvällen blev fruktansvärt trevlig och lite smått galen. Hitta dyra solglasögon i krukor, mucka gräl med raggare, försök till att överrösta skriksjungande sleaze-brudar på puben, tokdansa till Dropkick Murphys, shaka ass till Dolly Parton, driva med en däckad kille i soffa och ha allsång till Ronny & Ragge.
Tja, vad mer behöver jag säga?

Jag fick med mig hem tre av de fyra kompisar som var på förfesten, de skulle sova över här. Vi lyckades knöla ihop oss i min säng för att titta på filmen "Fröken Sverige". Jag somnade men vaknade till när de andra "åh neej"-ade sig över att filmen råkat stänga av sig. Efter ett par chockerande smutsiga ord ur min mun och ett par slag på min externa hårddisk, så gav vi upp. 03:30 -time to sleep.

Tack som tusan för kvällen, hörrni. Det här måste vi göra om!


[klicka]



N-baby's blogg finns här!




Denna sköna dänga hittade jag på en gammal skiva jag fick när jag fyllde 6 år
Vi spelade den på högsta volym liksom många andra 80/90-talslåtar vi hittade.
Fast vi hade även plats för en högljudd allsång på Markoolio - Millenium 2.

Men denna låt får representera kvällen i sin helhet. Haha.
The four seasons - December 1963 (Oh what a night).
#1 - natali

one night to keep in our hearts for the winter hahah<3

SJUKT JÄVLA KUL UTAN ATT VARA CPFULL!

#2 - Sister Disco

sv: men vi kan såklart göra om det i vinter ;) javisst!