Aujourd'hui, c'est mon floraux et pointillés.
idag ser jag ut ungefär såhär:






dress / bow, second hand
tights, Åhléns
shoes, old from Wedins





this is how I look today.
#1 - Emma

Du är grymt fin!

#2 - Hanna

Åh, så fantastiskt söt du är!

Och den där klänningen är oj så fin.

#3 - lisa

Du är så fin och den där klänningen är fiiiiiinast! puss på dig och ha en jättefin fredag!

#4 - Madeleine

Emma:

tackpuss.



Hanna:

tack så mycket. den är en av mina favoriter!



lisa:

tack! ja, jag tycker om den. puss.

#5 - Vintage by Mary Sue

Vilken vrålsnygg outfit! Själv lyckas jag aldrig få till det så där snyggt... :)



Om du vill så får du förresten gärna gå in och kika på min blogg, för jag säljer just nu några av mina vintageklänningar. Flera av dom är från just 60-talet.

#6 - Karoline

Gud så stiligt... och vilken fin blogg :)

Kram

#7 - Madeleine

Vintage by Mary Sue:

tack så hemskt mycket!



Karoline:

tack, kram.

#8 - eli

Du ser lite ut som min lillasyster :)

så söt!

#9 - Madeleine

eli:

som din lillasyster? okej..