borstat eller icke borstat.
jag borstar inte mitt hår särskilt ofta, bara ett par gånger i veckan,
för annars försvinner mina lockar.
men häromdagen upptäckte jag att mitt hår var ganska fint som borstat ändå.


busiga unika lockar, men kan ibland kännas som en morgonfrisyr.


en slags helhet, men inga direkta lockar.


vilket tycker ni är finast?





I don't brush my hair very often, only a couple times a week,
because otherwise my curls disappear.
but the other day, I noticed that my hair was quite nice as brushed.
what do you think?
#1 - Emma

Du är jättefin i båda! Men jag gillar verkligen dina lockar.

#2 - Mona the allmighty pregzilla

myckef finare i borstat enligt min mening :)

#3 - Madeleine

Emma:

jag gillar också mina lockar,

men det är en fin känsla att ha borstat håret och det känns som en helhet liksom.



Mona:

okej, tack för responsen!