bra saker med att vara sambo:
eller kanske;
bra saker med att vara sambo med sin bästaste vän:

♥ man kan låna kläder av varandra
♥ på mornarna' kan man sminka sig samtidigt och skratta tillsammans åt tokigheterna i P3's morgonpass
♥ när man känner sig lite trasig och mest vill gråta på någons axel mitt i natten,
finns det alltid någon bara ett par steg bort
♥ den ena kan laga mat medan den andre diskar
♥ om man ska ha fest kan man både korka upp och ha hemskt roligt innan folket anländer
♥ man går aldrig ensam hem i mörkret från en dimmig pubkväll
♥ när den ena är sjuk kan den andre ta hem läxor, man kan göra läxor tillsammans eller
fråga om saker man inte riktigt förstår


(me and my friend who I live with)





great things about when you live with your best friend:

♥ you can borrow clothes from each other
♥ in the morning you can put on your make-up at the same time,
while laughing together to programs at the radio channel
♥ when you feel a little ragged, and just want to cry on someone's shoulder in the middle of the night,
there is always someone just a few steps away
♥ one can cook while the other doing the dishes
♥ if you're going to have a party you can both uncork and have terribly fun before the people arrives
♥ you will never go home alone in the darkness from the pubs
♥ when one is sick the other can take home the homework, doing homework together, or
ask things you do not really understand
#1 - Weronica - Med Livet Som Insats

Jädrans vilka ögonfransar :D snyggt! Jag håller med dig i ditt skrivande, kanon :D

#2 - Rebecka

Ni är ju så himla söta.

Fast min sambo vill inte låna mina klänningar fastän de är jättefina :(

#3 - lisa

Åh låter underbart!

#4 - Emma

Så underbart vackra människor ni är!

Skulle gärna vara sambo med min bästa vän i framtiden.

#5 - Hanna

Vilket fint inlägg! <3

#6 - jennifer,

åh, himla fint.

kom på att jag inte haft din blogg tillagd på bloglovin innan. nu blev det minsann ändring på det!

#7 - Madeleine

Weronica:

tack så hemskt mycket!



Rebecka:

tackpuss. men, du får hälsa att jag tycker det är dumt!



Emma:

tack, vad fint. det kommer säkert!



jennifer:

välkommen!