en söndag på Liseberg.


idag var jag, min sambo och min vän från Skåne, på Liseberg.
gud vad karuseller, fluffiga sockervadd och färgglada klubbor är beroendeframkallande.



coat (the finest article of clothing I own) / bag, second hand
shoes, my grandmother's from the 40s
gloves, Beyond Retro
tights, Åhléns
diadem, Glitter


jag hittade Stevie Wonder's magiska pianofingrar.







sådan fin dag med en massa internskämt, skratt så att man nästan kissat på sig,
glädjeskrik och karusellåk tills man mådde illa.
nästa år kommer jag nog köpa ett Lisebergskort, för jag kommer nästan bo där.






today me and two friends has been at Liseberg
and we had so much fun!
#1 - Sandra

Åh! Så himla himla mysigt!

#2 - Rebecka

Åhhh. Jag. Vill. Ha. Den. Där. Kappan.

Kan vara den tjusigaste jag har sett.

#3 - Emma

Jag längtar verkligen tills Jul på Liseberg sätts upp... det är så grymt mysigt.

Den där kappan var underbar, jag skulle le stort om jag såg någon på gatan som var lika färggrant klädd som du!

#4 - lisa

Åh vilken fin dag! jättefin kappa också!

#5 - Natasha

Det såg ut som en helt underbar dag! Bilderna är så himla fina!

#6 - Moa - En magisk purt til en anan värd

Åh, vad glädjebubblande! Gillar verkligen bilden på dig i spegeln!



Och TACK för din kommentar. Jag blev faktiskt varmare.

#7 - Ida I kina

Oj så skoj!

#8 - Madeleine

Sandra:

det var det sanneligen.



Rebecka:

hehe. den är nog det tjusigaste jag har sett också

och jag kommer aldrig att göra mig av med den.



Emma:

det längtar jag också till och då kommer det vara min allra första Liseberg-julmarknad. tänk va!

tack, det glädjer mig.



lisa:

det var en himla fin dag! tack.



Natasha:

det var det, tack!



Moa:

ja den bilden är minsann fin som snus.

så bra, det var tanken!



Ida I kina:

javisst!

#9 - julia

jag diggar effekterna på bilderna ;)

#10 - Madeleine

julia:

tack så mycket!