J'ai un secret à propos d'un garçon.



jag har en liten hemlighet, som visserligen inte är det bland mina närmaste,
och det är att jag är lite smygförälskad i Pelle Almqvist. ni vet, sångaren i The Hives.

rivig och djup sångröst, runda glada drömska ögon, alltid stiligt klädd, underbar dialekt..
jag kan fortsätta i en evighet eller två.
det är nog han och Jacques Dutronc, de två sångarna som får mitt hjärta att smälta en aning.

så, nu vet ni det
.
har ni en hemlig kändisförälskelse?






I have a little secret, which is not a secret to my closest,
and that is that I'm a little bit secretly in love with Pelle Almqvist. you know, lead singer of The Hives.

harsch and deep singing voice, round cheerful dreamy eyes, always dressed very elegantly, beautiful accent..
I think I can continue in an eternity or two.
so, now you know a secret.
do you have a secret celebrity crush?
#1 - Hanna

Haha, thåström helt klart.

#2 - Rebecka

Kate Winslet när hon är Clementine i "Eternal sunshine..."!

#3 - jennifer,

emile hirsch är min stora förälskelse som vägrar släppa... längtar efter att få se honom i taking woodstock

#4 - sabina

Bon Scott från AC/DC har jag haft en förälskelse i sedan jag började lyssna på dem för många år sedan. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är.. Blir bara alldeles varm och lycklig, hehe.

#5 - Linnsejj

sångaren i The Kooks och Johnny Depp. Muamm

#6 - Elvira

Jag har så många kändisförälskelser att det är helt tokigt! Borde bli kär i människor i min närhet lite oftare kanske :P



men kolla det här klippet:



http://www.youtube.com/watch?v=ly842V-TQE8



om man inte blir kär i Orlando Weeks när han sjunger om tandkrämskyssar, ja då vet jag inte vad! kolla den andra låten speciellt. helt sjukt vacker är han!!

#7 - Madeleine

Rebecka:

åh, Clementine är så himla fin på alla sätt och vis!



jennifer:

du måste se Taking Woodstock, den är underbar.