tel est l'amour pour moi:

bli väckt på morgonen med pussar i hela ansiktet, när man känner att man kan lita på varandra utan att knappt behöva prata om det, krama så hårt att den andra nästan går sönder, nypa sig själv i armen när man är påväg hem från honom/henne, fingrar som stryker ens kind och en elektrisk rysning går genom kroppen, vakna mitt i natten och höra den andras andetag och man börjar andas i samma takt, spontana kärleksmeddelanden, när man råkar somna under en film och den andra stoppar om en, man känner att man kan skratta hur högt man vill, mjuka kyssar med iskalla decemberläppar, man sover knappt någonting för att man pratar i telefon eller på internet alldeles för länge, lägga huvudet på den andras bröst och handen innanför tröjan bara för att känna hud precis hela tiden, borsta varandras tänder.


det här är kärlek för mig.
jag känner mig lite smått kärleksfull idag.






be woken up in the morning with kisses all over your face, when you feel that you can trust each other maybe with no need to talk about it, hug so hard that you almost breaking the other, pinching yourself in the arm when you're on your way home, the other stroke your cheek and an electric shiver runs through your body, wake up in the middle of the night and hear the other's breath and you start to breath at the same rate, spontaneous love messages, when you fall asleep while watching a movie and the other pull the blanket over you, feeling that you can laugh how high you want, soft kisses with icy December lips, you hardly don't sleep at all because you've talked at the phone or on the internet for far too long, you put your head on the other's chest and your hand inside the shirt just to feel naked skin all the time, brushing each other's teeth.


this is love for me.
I feel a little bit loving today.
#1 - Linnsejj

Oj.. Jag fnittrade igenom hela texten, jag tänkte hela tiden på en och samma person, jag började längta något fruktansvärt efter den personen trots att han var här för knappt någon timme sen. Fy sjutton vad kär man kan vara. Nu måste jag skicka ett litet sms!

puss, och tack för du skriver så fint ♥

#2 - katrín

Kärlek är det finaste som finns.

#3 - lisa

Kärlek är helt fantastiskt, vacker text och ane brun är mkt bra!

#4 - Madeleine

Linnsejj:

åh så fint, ta vara på varandra!

tack kära du. ♥



katrín:

jag hade inte kunnat säga det bättre själv.



lisa:

visst är det. tack!