bubbliga axlar och prickigt regnskydd.
idag har jag ätit créme brûle och druckit te på en höstig uteservering med min Emma
och så har vi gått i affärer. såklart. och jag fick med mig det här hem:




hos Myrorna hittade jag denna fantastiskt fina kappa för bara någon krona över hundralappen.
jag föll för passformen och axlarna, oh.


jag har länge letat efter ett fint paraply och vita fina handskar. idag hittade jag det hos Beyond Retro.







today I've been shopping with a friend
and I found a lovely brown coat, umbrella and off white gloves.
I'm satisfied!
#1 - Rebecka

Men hallå! Det är ju ungefär nästan precis en sån kappa jag letar efter. Lite orättvist att din stad har aningens bättre secondhandutbud än vad min har. Aja, du är hemskt söt i alla fall.

#2 - Victoria

du blir så tjusig så det är knasigt ju!

#3 - Anonym

väldigt tjusigt!

#4 - Moa - En magisk purt til en anan värd

Vilka underbarafynd! Jösses vad second hand sugen jag blev!

#5 - Klara

Åh det där paraplyet var jag jättenära att köpa när jag var i Göteborg senaste gången. Det är helt dunderbra!

#6 - ylva

oj, finns det fler sådana paraplyn? jättefin

#7 - e

den sista bilden är så himla söt!

#8 - Madeleine

Rebecka:

oj då, vilket sammanträffande hehe.



Victoria:

tack så mycket!



Anonym:

tack!



Moa:

tack. ut och shoppa shoppa!



Klara:

åh, du skulle gjort det, för det är fint som snus.



ylva:

jodå det fanns fler och med andra färger.



e:

tack!