2010: the year January-June.


 




min systemkamera var på lagning hela januari och februari, så jag fotade knappt.
men jag var mest på klubbar, saknade våren, kollade mycket på filmer och var sjuk ganska mycket.




 


en lördagsnatt hade jag lite för brottom till spårvagnen efter en klubb
och halkade pladask på is med mina gogo-boots. det resulterade i många många timmar på akuten
och en gipsad arm. och värsta smärtan jag någonsin upplevt.




 

 

kameran var fortfarande på lagning och jag hade ingen större lust att fota med min kompaktkamera.

speciellt omotiverad var jag för att ena armen var gipsad. men jag spelade in filmer i skolan,

träffade vänner jag träffar för sällan, började drömma om min framtida egna lägenhet osv.

 

 

 

 











Internationella Kvinnodagen med demonstration, fest på skolan och i ett berg,
20-årskalas och så längtade man efter april då våren smyger sig på.




 
























 

 

påsk-knytmiddag, vårblommor, andades vårluft med massa andra göteborgare,

råkade hamna på syntklubbar och dansade i flera timmar tills man blev svettig

och trött i fötterna.

 

 

 

 

 































 

 

körsbärsblom, Håkanparad, kramiga allsångsfester, flytt till egen lägenhet,

lokalmarknad, ölinvigde Slottskogen, bästa och roligaste inflyttningsfesten någonsin.

 

 

 

 















































































































utflykter, vackra och grymma picknickar, sorglig skolavslutning,
folköl, båtdans, West Coast Riot med världens bästa The Hives (och andra bra band),
släktutflykt, Karlskronas största marknad, kärleksfullaste midsommarafton.





fortsättning följer!

 

 

 

 

this is my 2010 January - June.

to be continued!

#1 - lovisa/polichinelle

sådana här resuméer är alltid godis! och förresten, du har fått en liten grej av mig på det här inlägget: http://polichinelle.webblogg.se/2010/december/sju-sma-hemligheter.html

#2 - Lisa

så himla fiiiint!

#3 - kajsa

så härligt! när man ser vår och sommar-bilderna, kan man ju inte annat än längta tills dess.. :)

#4 - Karoline

ÅH vilka fina bilder! Allt ser helt underbart ut :)

Vad roligt att du skrev att du såg mig.. Vi kanske springer på varann igen!? Då får du lova att hälsa! :) KRAM och gott nytt år fina du!

#5 - Jessica

Jag tycker oftast bäst om de första månaderna folk sammanfattar, med körsbärsblommor och fina sommarkvällar.

Din var inget undantag, sjukt härliga bilder!

#6 - Anneli

man blir så glad av dina bilder! :D

#7 - Åsa

Det syns att du haft SKOJ! Fina bilder och en kul ide' som jag snodde! Du kan se mitt år också på min blogg om du vill, i bilder...

#8 - Isabelle

underbara bilder! och hjälp vad man längtar till våren och sommaren nu.