VINTAGE/RETRO CLOTHES FOR SALE:
ja, det är precis som rubriken lyder; här är kläder jag vill sälja.
jag tänkte att om ni är intresserade av plaggen,
så mailar ni bud till min mail och nämn i rubriken vad ni budar på,
så är det lite lättare att hålla reda på liksom.
och om det är någon som buder över er, mailar jag er om det och så får
det fortsätta så tills jag bestämmer att budgivningen ska sluta.
och det, det kommer jag säga till om i bloggen!






KLOCKAD 50'S DINER DRESS
klockad nederdel, den nedersta knappen fattas.
går ungefär till knäna.
storlek; 34/36
börjar på; 50 :-






RANDIG 50'S/60'S DRESS
är nästan på gränsen till för varm på sommaren,
men väldigt bekväm och går till knäna ungefär.
storlek; 38/40
börjar på; 30 :-






60'S/70'S FLOWER DRESS
kortkort och dragkedja bak.
storlek; 34/36
börjar på; 40 :-






FODRAD 50'S DRESS
den här klänningen passar mest på höst/vinter/tidig vår,
då den är ganska tjock och går ungefär till knäna.
dragkedja bak.
storlek; 40
börjar på; 30 :-







PRICKIG 60'S/70'S DRESS
den är mörkbrun/vit och går till strax ovanför knäna.
storlek; 34/36
börjar på; 40 :-







70'S FOLK/SAILOR DRESS
den har oversize-armar och är kortkort.
storlek; 42/44
börjar på; 50 :-






SMÅBLOMMIG 60'S DRESS
kortkort och tillhörande "skärp".
storlek; 34/36
börjar på; 60 :-






SMÅBLOMMIG RETRO DRESS
ganska korta ärmar och går till knäna ungefär.
storlek; 42
börjar på; 30 :-







RUTIG 50'S SKIRT
kommer från Rut m.fl. och är väldigt bekväm.
vippig och går till knäna.
storlek; 38/40
börjar på; 40





ps 1. ha överseende med att plaggen
kan vara skrynkliga,
jag har inget strykjärn.
ps 2. storleksmärkningarna är annorlunda,
jag tycker att de inte stämmer så jag
har uppskattat själv.

AUKTIONEN ÄR AVSLUTAD!
#1 - Anonym

Intresserad av den blommiga retro dressen börja med 50kr.

#2 - Tuva

Mejlen tack, eller är jag bara blind?

Eller kan man kommentera priset?

#3 - Anonym

Intresserad av den blommiga retro-klänningen börja med 50kr. Glömde skriva vem jag va.



mami

#4 - em!

åh!!

#5 - Carolina

Hej! Mailade dig om "70'S FOLK/SAILOR DRESS", men skriver här för säkerhets skull. Jag vill buda på den! Börjar då med 50 kr. Tack.:)