questions?


det var väldigt längesedan jag hade frågestund här på bloggen,
så jag tänkte att det var dags. fråga mig vad ni vill så svarar jag vid ett senare tillfälle!
kanske om musik, känslor och relationer, kläder, film, feminism och politik,
mat, om mig personligen.. allt mellan himmel och jord.


fråga på!







ask me anything you want!
#1 - Rebecka

Då undrar jag... Vill du träffa mig imorgon?

#2 - Lisa

är du intresserad av någon nu?



gillar du te?



vad ska du göra i höst?



hur många syskon har du?



favoritkaka? drink?



musik?



hur länge har du vart vegetarian? kan du lägga upp lite recept på god vegetarisk mat?



hoppas du får många frågor D:

#3 - Tuva

Har du någon internationell favoritbloggerska?



Har du någon nationell favoritbloggerska?



En ball brud du skulle vilja träffa (helst en levande)?



Om du fick välja en vinyl som spelades oavbruten dag som natt i en vecka, vilken?



Finns der något som vi läsare aldrig skulle kunna tro om dej?



Har du någon smultronställe i Göteborg som man egentligen inte vill dela med sig utav fast skulle vilja men egentligen vill ha det för sig själv "en sådan där det är mitt"?



Grymt flummiga frågor, men jag kom på att jag aldrig brukar ställa frågor och nu har jag ju chansen!



#4 - jennifer,

har du några dolda talanger, kanske som att vicka på öronen eller sjunga opera?

vad är det absolut finaste du varit med om?

hur har du tänkt spendera tillvaron när du blivit en grå liten tant?

vad är det finaste med pojkar?

#5 - lovisa/polichinelle

vilken är din absoluta favoritsångare/sångerska? och då talar jag enbart om rösten, och inte om musiken/bandet den medverkar i.



vilka är dina sämsta resp. bästa sidor?



favoritfärg? favoritmat? favoritöl?